2010-07-13

☆Franche Lippee☆ Sharing

Franche Lippee係一個我好鐘意好鐘意既牌子,鐘意佢夠童話又女仔,肥有肥著,瘦有瘦著,雖然近排多左鐘意佢個d simple tee,不過呢d好fancy既衫我都仲係好鐘意架,因為我覺得如果有朝一日大住個肚著,真係靚到爆
就算又有朝一日我可以瘦返到100 lbs,都一樣可以著得好好睇,所以買下一件買下又一件
襯住franche lippee 30% off,真係忍唔到手喇

呢件好新好新既item,當然係冇discount啦,不過太靚,忍唔到手

呢件超鐘意,本身係比較鐘意呢d咁sharp既色,而且fl都少用呢d色,所以一見到就勁愛,連埋衫腳條lace,係唔係好正呢?

呢件斯斯文文既top,上網睇左n次,覺得model著得好靚,不過又好似唔多襯自己咁,最終買下都係因為佢有discount囉,hehe~

呢件前陣子係hk試過架喇,其實我好鐘意架,不過個期買得太多野,所以放棄左佢,居然on sale都仲有得賣,點都要買啦~~~wahahaha

d碎花真係好靚囉


I LOVE Franche Lippee...YEAH~~~

沒有留言: