2013-03-27

CAR's Closet的由來

本來呢家店係用我個人名黎開,識我既朋友都知我係極鐘意買野,亦都好鐘意魔人買野,其實我真係好想自己有間舖,不過要管理一間舖既投資實在太大(包括金錢,時間同心思),宜家有埋風爽,更加唔駛諗自己開舖,不過真心好想係自己買野既同時都介紹一下好野比朋友,甚至乎係朋友既朋友,朋友既朋友既朋友。
有左小朋友後,真係覺得自己少左出街shopping,成日都係上網shop,不過我知有好多人都係怕唔摸過,唔拎過上手唔知買左返黎係唔係同相一樣既擔心,所以唔敢網購,亦都可能有好多網購唔開心既經驗,所以我想從識我既朋友開始建立口啤,盡心為大家搵出日本同韓國有質素及價錢合理既貨品。

本店由Carmana's Closet變名為CAR's Closet,係因為宜家唔只shop比自己,仲會shop埋比我既寶貝,風風(Rex) & 爽爽(Aki),所以CAR's Closet即是Carmana + Aki + Rex's Closet.
大家認住佢地喇,佢地就係我對孖B (左風右爽),我相信佢地會成日出現個blog度,試下我買左D咩新野比佢地,哈哈!

一句講晒,大家happy shopping啦!!!!!!! Shop for yourself, your son and your daughter, hahahaha!!!!!

沒有留言: